ساعت مچی زنانه ارزان قیمت برزنتی کلوین کلاین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت ارزان والار ست مردانه و زنانه رنگ طلایی استیل کلاسیک 2019

ساعت ارزان والار ست مردانه و زنانه رنگ طلایی استیل کلاسیک 2019 خرید ساعت زنانه شیکساعت مچی ست مارکدارساعت ست والارخرید ساعت ست ارزانساعت مچی مارک دار ساعت مچی ارزان قیمت زنانه مارکدارخرید ساعت مچیست زنانه مردانه طلاییست مردانه زنانه والارساعت مچی مردانه مارکدارلیست قیمت ساعت والارلیست قیمت ساعت walarست مردانه زنانه walar

 

 

 

ست زنانه م مردانه ساعت مچی WALAR والار دو ساعت مچی با طراحی فوق العاده است و رنگ زیبای آن جلوه ظاهری و زیبایی این مدل ساعت را مضاعف نموده است.ظرافت در طراحی این ساعت مچی، نمای ظاهری آن را نسبت به سایر ساعت مچی های این برند متمایز ساخته است.
ساخت چین درجه یک

تک موتوره

قطر صفحه : زنانه 2 - مردانه 3 سانتی متر ، (طلایی)

جنس بند فلزی (طلایی)

بدنه فلزی (طلایی)

شیشه درجه یک

سبک ، ظریف و فوق العاده

وزن : زنانه 45 - مردانه 75 گرم

دارای جعبه  زیبا در صورت تمایل  

ارزان ، شکیل و مناسب برای زوجهای باکلاس

 

 

 

 


ساعت والار ست مردانه و زنانه دارای جعبه زیبا در صورت تمایل

ساعت والار ست مردانه و زنانه دارای جعبه  زیبا در صورت تمایل 

 

ساعت والار ست مردانه و زنانه دارای جعبه  زیبا در صورت تمایل

ساعت مچی زنانه

 

ساعت مچی WALAR والار یک ساعت مچی با طراحی کاملا زنانه است و رنگ سفید جلوه ظاهری و زیبایی این مدل ساعت را مضاعف نموده است.ظرافت در طراحی این ساعت مچی، نمای ظاهری آن را نسبت به سایر ساعت مچی های این برند متمایز ساخته است.
ساخت چین درجه یک

تک موتوره

قطر صفحه : زنانه 2.6 - مردانه 3.8 سانتی متر ، (سفید)

جنس بند فلزی (سفید گوره ای)

بدنه فلزی (سفید)

شیشه درجه یک

سبک ، ظریف و فوق العاده

وزن : زنانه 45 - مردانه 70 گرم

دارای جعبه  زیبا در صورت تمایل  

ارزان ، شکیل و مناسب برای زوجهای باکلاس


ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین

ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین مپانی والار در سال 1988 در چین پایه گذاری شده است، کشوری که محل تولد بسیاری از برند های شناخته شده صنعت ساعت سازی دنیاست. سرمایه گذاری پایدار والار در بخش تحقیق و توسعه، دامنه کاری این کمپانی را به تجارتی جهانی تبدیل کرده که در بیش از 70 کشور دنیا مشغول به فعالیت است و تولید سالانه ای بالغ بر 30 میلیون دلار را به خود اختصاص میدهد. فروشگاه ساعت مچی طلایی  این مدل ساعت جذاب، زیبا از سری ساعتهای کلاسیک مجلسی و لوکس با نام ساعت مچی زنانه والار کوارتز را به شما معرفی می کند، که کیفیت مناسب و قیمت بسیار خوبی نسبت به برندهای مشابه دارد.

ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین
ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین ساعت مچی زنانه والار ( WALAR ) یک ساعت مچی با طراحی جذاب و فوق العاده است و طراحی منحصر به فرد صفحه و پس زمینه و نگین های براق آن جلوه ظاهری و زیبایی این مدل ساعت را مضاعف نموده است. ظرافت در طراحی این ساعت مچی، نمای ظاهری آن را نسبت به سایر ساعت مچی های دیگر برندهای هم سطح آن متمایز ساخته است. ساعت مچی زنانه والار ( WALAR ) ساخته شده از فلز ضد زنگ به رنگ مختلف (معمولا طلایی براق) است، تک موتوره و زمان را به صورت آنالوگ (عقربه ای) نمایش می دهد.

ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین
ساعتهای مچی زنانه والار از تنوع بالایی برخوردار است، اما آنچه برای همه مدل های آن مطرح است، زیبایی استثنایی و عملکرد عالی آن است. قیمت این ساعت مچی ها هم بسیار مناسب است. مدلی که در این پست به شما معرفی می کنیم از دسته ساعتهای مچی زنانه والار ارزان قیمت است.

ساعت مچی اسپرت زنانه دخترانه بند برزنتی رنگی

 

ساعت مچی اسپرت زنانه دخترانه بند برزنتی رنگی ساعت مچی والار اسپرت ساعتی عالی و با کیفیت است که به دلیل زیبایی و کیفیت بالایی که دارد، از آن به عنوان ساعت مجلسی ، لوکس و کلاسیک یاد می شود. شما هم می توانید این نوع ساعت شیک را از فروشگاه پلاس مال ( Plus Mall ) تهیه کنید و یک ساعت شیک و با کلاس را با این مارک معروف WALAR از آن خود نمائید.

 

 


ساعت مچی اسپرت زنانه دخترانه بند برزنتی رنگی
اغلب نوجوانان و جوانان، ساعت هایی با طراحی کلاسیک و اسپرت را مدل مورد علاقه خود معرفی کرده و اعتقاد دارند ساعت های این برند بهتر روی دست نشسته و جلوه بهتری خواهد دارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، فروشگاه پلاس مال ( Mall + ) پیشنهاد ویژه ای از ساعت مچی والار مردانه و اسپرت برای شما دارد، شما می توانید از فروشگاه پلاس مال ( Plus Mall ) ساعت های والار را با گارانتی تست خریداری نمایید.
http://uupload.ir/files/ut49_plus_mall_-_walar_baner_mr_04.jpg
فروشگاه پلاس مال ( Plus Mall ) ساعت های با کیفیت و فوق العاده را به شما عزیزان معرفی می نماید، تا آسان در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت به شما دوستان عرضه نماید. هدف این فروشگاه رضایت مشتریان گرامی می باشد و با ارادت خاص از شما می خواهیم با انتقادات و  پیشنهادات خود ما را در رسیدن به این هدف بزرگ یاری کنید.

ساعت مچی زنانه دخترانه ساده اسپورت عقربه ای ایجن 2019

 

ساعت مچی زنانه دخترانه ساده اسپورت عقربه ای ایجن 2019 ساعت مچی (Watch) : گونه‌ای از ساعت است که به مچ دست بسته می‌شود. در گونه‌های جدید بر روی ساعت مچی‌ها علاوه بر زمان، تاریخ روز، ماه و سال و امکانات دیگر نیز وجود دارد. ساعت مچی اولین بار در سال 1510 توسط مخترع آلمانی پیتر هنلین ساخته شد.

 ساعت مچی زنانه دخترانه ساده اسپورت عقربه ای ایجن 2019
تنوع رنگ صفحه این ساعت باعث شد تا مصرف کنندگان روی خوش به آن نشان دهند و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های تولید شده تبدیل شد
 http://d20.ir/14/Images/2831/Large/SW960334-07.jpg

درجه کیفیت ساعت مچی ایجن چگونه است؟
این ساعت مچی در واقع یک کپی از نمونه اصلی است که با درجه کیفی بالاست که با عنوان High copy از آن یاد می شود. شما خیلی ساده و تنها با یک نگاه به قیمت ارائه شده برای این ساعت می‌توانید پی ببرید که نمونه اصلی نیست چرا که نمونه اصلی روی سایت این شرکت با قیمت حدودا 150دلار آمریکا گذاشته شده است که می‌توانید حدس بزنید طی ورود به کشور چه مقدار به قیمت آن اضافه می‌شود. تنوع رنگی در این تولید غیر اصل نیز حفظ شده است تا بتوانید برای هر نوع ست لباس ساعت مناسب خود را خریداری کنید.
 http://d20.ir/14/Images/2831/Large/SW960334-10.jpg
توجه کنید ساعت‌های High copy که در واقع بالاترین کیفیت غیراصل هستند، از نظر ظاهری بسیار مشابه با نمونه اصلی که در تصاویر مشاهده می‌کنید و تنها با کمی تغییرات جزئی تولید می‌شوند. از نظر کیفیت نیز، این ساعت‌ها کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهند و شما از داشتن چنین ساعتی با چنین قیمت مناسبی در دستتان، حتما احساس رضایت دارید. به‌طور کلی ساعت‌های مچی را در نگاه اول می‌توان به دو دسته ساعت‌های مکانیکی و کوارتز طبقه‌بندی کرد. ساعت‌های کوارتز دارای یک موتور هستند که به وسیله? باطری کار کرده و ساعت‌های مکانیکی دارای موتوری هستند که ساختار مکانیکی دارند و به باطری احتیاجی ندارند.
 http://d20.ir/14/Images/2831/Large/SW960334-11.jpg
توضیحات محصول :
جنس بند پلاستیک درجه یک
بدنه استیل درجه یک
تک موتوره آنالوگ
شیشه ضد خش
روز شمار ندارد
تاریخ  شمار ندارد