ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین - ساعت مچی زنانه ارزان قیمت برزنتی کلوین کلاین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین

ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین مپانی والار در سال 1988 در چین پایه گذاری شده است، کشوری که محل تولد بسیاری از برند های شناخته شده صنعت ساعت سازی دنیاست. سرمایه گذاری پایدار والار در بخش تحقیق و توسعه، دامنه کاری این کمپانی را به تجارتی جهانی تبدیل کرده که در بیش از 70 کشور دنیا مشغول به فعالیت است و تولید سالانه ای بالغ بر 30 میلیون دلار را به خود اختصاص میدهد. فروشگاه ساعت مچی طلایی  این مدل ساعت جذاب، زیبا از سری ساعتهای کلاسیک مجلسی و لوکس با نام ساعت مچی زنانه والار کوارتز را به شما معرفی می کند، که کیفیت مناسب و قیمت بسیار خوبی نسبت به برندهای مشابه دارد.

ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین
ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین ساعت مچی زنانه والار ( WALAR ) یک ساعت مچی با طراحی جذاب و فوق العاده است و طراحی منحصر به فرد صفحه و پس زمینه و نگین های براق آن جلوه ظاهری و زیبایی این مدل ساعت را مضاعف نموده است. ظرافت در طراحی این ساعت مچی، نمای ظاهری آن را نسبت به سایر ساعت مچی های دیگر برندهای هم سطح آن متمایز ساخته است. ساعت مچی زنانه والار ( WALAR ) ساخته شده از فلز ضد زنگ به رنگ مختلف (معمولا طلایی براق) است، تک موتوره و زمان را به صورت آنالوگ (عقربه ای) نمایش می دهد.

ساعت مچی والار زنانه طلایی صفحه دارای نگین
ساعتهای مچی زنانه والار از تنوع بالایی برخوردار است، اما آنچه برای همه مدل های آن مطرح است، زیبایی استثنایی و عملکرد عالی آن است. قیمت این ساعت مچی ها هم بسیار مناسب است. مدلی که در این پست به شما معرفی می کنیم از دسته ساعتهای مچی زنانه والار ارزان قیمت است.