ساعت مچی زنانه دخترانه ساده اسپورت عقربه ای ایجن 2019 - ساعت مچی زنانه ارزان قیمت برزنتی کلوین کلاین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت مچی زنانه دخترانه ساده اسپورت عقربه ای ایجن 2019

 

ساعت مچی زنانه دخترانه ساده اسپورت عقربه ای ایجن 2019 ساعت مچی (Watch) : گونه‌ای از ساعت است که به مچ دست بسته می‌شود. در گونه‌های جدید بر روی ساعت مچی‌ها علاوه بر زمان، تاریخ روز، ماه و سال و امکانات دیگر نیز وجود دارد. ساعت مچی اولین بار در سال 1510 توسط مخترع آلمانی پیتر هنلین ساخته شد.

 ساعت مچی زنانه دخترانه ساده اسپورت عقربه ای ایجن 2019
تنوع رنگ صفحه این ساعت باعث شد تا مصرف کنندگان روی خوش به آن نشان دهند و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های تولید شده تبدیل شد
 http://d20.ir/14/Images/2831/Large/SW960334-07.jpg

درجه کیفیت ساعت مچی ایجن چگونه است؟
این ساعت مچی در واقع یک کپی از نمونه اصلی است که با درجه کیفی بالاست که با عنوان High copy از آن یاد می شود. شما خیلی ساده و تنها با یک نگاه به قیمت ارائه شده برای این ساعت می‌توانید پی ببرید که نمونه اصلی نیست چرا که نمونه اصلی روی سایت این شرکت با قیمت حدودا 150دلار آمریکا گذاشته شده است که می‌توانید حدس بزنید طی ورود به کشور چه مقدار به قیمت آن اضافه می‌شود. تنوع رنگی در این تولید غیر اصل نیز حفظ شده است تا بتوانید برای هر نوع ست لباس ساعت مناسب خود را خریداری کنید.
 http://d20.ir/14/Images/2831/Large/SW960334-10.jpg
توجه کنید ساعت‌های High copy که در واقع بالاترین کیفیت غیراصل هستند، از نظر ظاهری بسیار مشابه با نمونه اصلی که در تصاویر مشاهده می‌کنید و تنها با کمی تغییرات جزئی تولید می‌شوند. از نظر کیفیت نیز، این ساعت‌ها کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهند و شما از داشتن چنین ساعتی با چنین قیمت مناسبی در دستتان، حتما احساس رضایت دارید. به‌طور کلی ساعت‌های مچی را در نگاه اول می‌توان به دو دسته ساعت‌های مکانیکی و کوارتز طبقه‌بندی کرد. ساعت‌های کوارتز دارای یک موتور هستند که به وسیله? باطری کار کرده و ساعت‌های مکانیکی دارای موتوری هستند که ساختار مکانیکی دارند و به باطری احتیاجی ندارند.
 http://d20.ir/14/Images/2831/Large/SW960334-11.jpg
توضیحات محصول :
جنس بند پلاستیک درجه یک
بدنه استیل درجه یک
تک موتوره آنالوگ
شیشه ضد خش
روز شمار ندارد
تاریخ  شمار ندارد